Arbona Win-Win uspješno je spojila poduzeća i studente!

Objavljeno: 16.07.2021. | 2 minute čitanja

Online natjecanje u kojem svi dobivaju - bio je moto ovogodišnjeg Arbonina Win-Win natjecanja koje je za cilj imalo studentima i poduzećima pružiti priliku da upoznaju barem dio onoga što digitalni marketing omogućava.

Svjesni izazovnih vremena u kojima se nalazimo, željeli smo studentima pružiti nova znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga, pod krilaticom 0% teorija, 100% praksa! S druge strane, željeli smo i poduzećima pružiti priliku da uz financirani budžet kampanje upoznaju prednosti digitalnog marketinga te time stvoriti i razviti partnerski odnos.

Preko 300 prijavljenih studenata izrađivalo je kampanje za 65 od 240 prijavljenih poduzeća, a najboljih 65 timova imalo je priliku provesti izrađenu kampanju sa stvarnim budžetom i osvojiti glavnu nagradu od 5.000,00 kn.

Nakon uvodnog predavanja u travnju, započeli smo s održavanjem radionica za studente. Naš Dorian Petrić studentima je održao predavanja iz Google Ads-a, na kojima je studente upoznao s Google KeyWord Plannerom, trendovima, ciljanom publikom, vrstama, postavljanjem i pokretanjem kampanja te nadziranjem i praćenjem provođenja kampanje. Bonus predavanje o Facebook i Instagram oglašavanju održala je naša Nikolina Mišak.

Nakon održanih predavanja studentima su bila dodijeljena poduzeća, a dva su tima izrađivala kampanju za jedno poduzeće. Upravo su Arbonini stručnjaci bili mentori studentima te ih usmjeravali i savjetovali tijekom izrade kampanja.

Sljedeća faza natjecanja bila je predaja i ocjenjivanje kampanja te duel u kojem su se za nastavak izvođenja kampanja borila dva tima koja su pripremala kampanje za jedno poduzeće. Kampanja koja je prema stručnoj ocjeni mentora bila bolja, ušla je u izvođenje.

Krajem svibnja započeo je prikazivanje studentskih kampanja i trajalo je sve do 18. lipnja. Svakako treba istaknuti da su studenti imali potpunu slobodu u načinu izvođenja kampanja i trajanju istih, raspodjeli budžeta u iznosu od 500 kuna koje je financirala Arbona. Na samom kraju, studenti su za poduzeća pripremili izvještaj o provedenoj kampanji.

Neke od grana industrije za koje su studenti izrađivali kampanje bile su: auto industrija, 3D printanje, prirodna kozmetika, turistički smještaj, arhitektonski studio, elektromaterijal, naklada knjiga, ljekarne, cvjećarne i dr.

U samoj završnici natjecanja tri su finalna tima, po ocjenama Arbonina stručnog žirija i ocjenama poduzeća, prezentirala svoje kampanje, pokazavši stečeno znanje i uloženi trud.

Najbolja tri tima na prezentaciji završnice održala su prezentacije temeljem kojih je i odabran pobjednik.
 
  • 🥇 Bruno Kruljac, Ivana Kontin, Petra Merle i Sara Drešar 
Glavna nagrada: 5.000 kn

 
  • 🥈 Tanja Tadić i Paula Marasović 
Druga nagrada: Modul Arbonine akademije digitalnog marketinga i 100 Arbona piva

 
  • 🥉 Karlo Pecik i Tena Benček 
Treća nagrada: 100 Arbona piva



Zahvaljujemo svim prijavljenim studentima i poduzećima, čestitamo pobjednicima i nadamo se ponovnom druženju na Win-Win natjecanjima. Bilo je zadovoljstvo raditi s vama!
Podijeli na:
Elena Majer